سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهارده آسمان...

 

به نام خدای رحمن و رحیم

سلام

------------

یادمه بچه تر که بودم، یه مجموعه کتابی بود در مورد معصومین (ع)، و هر جلدش درباره ی یکی از این بزرگواران

که من البته فقط دو سه جلدش رو داشتم

یکیش در مورد حضرت زهرا (س) بود..

یادمه اون جایی که داشت لحظات بعد از شهادت حضرت زهرا (س) رو وصف می کرد، و حال حضرت علی (ع) رو...

آخ که همیشه از خوندنش چقدر دلم می شکست...

چقدر غم انگیز تنهایی و مظلومیت علی (ع) رو وصف کرده بود...

هر وقت می خوندمش وجودم پر می شد از غصه و جیگرم می سوخت برای علی...

چقدر سوزناک گفته بود از تنهایی علی...
از تنها موندن و غربت علی بعد از زهرا...

ای تاج سر عالم و آدم زهرا
از کودکیم دل به تو دادم زهرا

آن روز که من هستم و تاریکی قبر
جان حسنت برس به دادم زهرا...

-------------

پ.ن.1.
شهادت بانوی دو عالم، یاس نبی (ص)، حضرت فاطمه ی زهرا (س) رو به معصومین (ع) خاصه به حضرت علی.. و به فرزندش حضرت مهدی (عج)، و به همه ی جهانیان تسلیت عرض می کنم...

پ.ن.2.
حیف که نه اسم اون کتاب یادمه و نه الآن اهوازم که از روی خودش اون قسمت رو بنویسم...

راستش رو بخواید اگرم اهواز بودم ممکن بود جرأت نکنم بخونمش...
آخه می ترسم اون دل شکسته شدن به خاطر پاکی کودکیم بوده باشه...
می ترسم الآن اگه بخونمش دیگه دلم اون طوری نشکنه..
اون وقته که همین یه ذره امیدی هم که به خودم دارم نا امید می شه...

خدایا...
به حق بانوی دو عالم، دلم رو از این همه سیاهی نجات بده...
نذار روز قیامت حسرت شفاعتشون...

پ.ن.3.
برای بیماران هم دعا کنیم...

خدایا.. به حق پهلوی شکسته ی زهرا...


[ سه شنبه 91/2/5 ] [ 3:15 صبح ] [ گویای خاموش ]
درباره وبلاگ

گویای خاموش
دو عالم آسمان را هفت خوانند... ولیکن آسمان من «دو هفت» است...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 32913